Azon nevezőink számára, akik 2019.04.14-ig rögzítették nevezésüket a rajtszámok és rajtszám-csomagok átvételre a versenyt megelőzően irodánk meghosszabbított nyitva tartásával biztosítunk lehetőséget. 2019. április 23 – 26. között kedd, szerda, csütörtök és pénteki napokon reggel 8:30 h és délután 18.00 h között. Pontos cím: 1037 Budapest, Laborc u 2. (térkép itt)
Azok a nevezők, akik 2019.04.14. után rögzítik nevezésüket a rajtszámaikat a verseny helyszínén az erre kijelölt sátorban tudják átvenni.
Kérünk Mindenkit, hogy annak érdekében, hogy a rajtszámok átvételét és a nevezési díjak megfizetését mind gördülékenyebbé tegyük, lehetősége szerint a fenti időpontokban legyen kedves a rajtszámokat átvenni és a nevezési díjat befizetni. A nevezési díjak befizetése készpénzes fizetéssel lehetséges. A nevezési díj befizetéséről – a befizetéssel egyidejűleg – a versenyzők kérésre számlát állítunk ki.
Helyszíni átvétel: 2018. április 27-én szombaton az alábbi időpontokban
Mini futam: rajtszámátvétel lezárása 8.45
3.5 km-es Családi futam/Nordic walking: rajtszámátvétel lezárása 9.15
7 km-es táv: rajtszámátvétel lezárása 10.30
10.5 km -es táv: rajtszámátvétel lezárása 10.30
Félmaraton egyéni és csapat: rajtszámátvétel lezárása 10.30
FIGYELEM! Helyszíni nevezés nincs!
KÉRÜNK MINDEN KEDVES RÉSZTVEVŐT, HOGY TEKINTETTEL ARRA, HOGY A RAJTINDÍTÁSOK A HOSSZABB TÁVOK ESETÉBEN KORÁBBI IDŐPONTBAN VANNAK A RAJTSZÁM ÁTVÉTELT ENNEK MEGFELELŐEN ÜTEMEZZE. HAGYJUNK ELÉG IDŐT A KÉNYELMES ÜGYINTÉZÉSRE!