Rajtszámok, rajtszámcsomagok átvétele és a nevezési díj befizetése

A rajtszámok és rajtszámcsomagok átvételre a verseny hetében irodánk meghosszabbított nyitva tartásával biztosítunk lehetőséget 2017. április 20 – 21. között csütörtök és pénteki napokon reggel 8:00 h és délután 18.00 h között. Pontos cím: 1037 Budapest, Laborc u 2.

Térkép itt.

 

 

 

A nevezési díjak befizetése a rajtszámok átvételekor készpénzes fizetéssel lehetséges. A nevezési díj befizetéséről – a befizetéssel egyidejűleg – a versenyzők kérésre számlát állítunk ki.

Abban az esetben, ha a megjelölt időpontban a rajtszám csomag nem kerül átvételre, a verseny helyszínén lehetőséget biztosítunk, az erre kijelölt sátorban az alábbiak szerint:

2017. április 22-én szombaton a versenynap teljes ideje alatt, azaz a versenyközpont nyitásától 8.00 – 14.00 óráig
Mini futam rajtszámátvétel lezárása 9.00
Családi futam rajtszámátvétel lezárása 10.00
3.5 km-es futam/Nordic walking rajtszámátvétel lezárása 11.00
5.5 km-es futam rajtszámátvétel lezárása 12.00

2017. április 23-án vasárnap a versenyközpont nyitásától 7.00 órától
10.5 km -es táv rajtszámátvétel lezárása 8.00
Félmaraton egyéni és csapat rajtszámátvétel lezárása 10.00

Az április 23-i futamok rajtszámai április 22-én is a fentiekben megjelölt időpontokban átvehetőek.

FIGYELEM! A nevezett táv rajtja előtt fél órával a rajtszámok felvételét lezárjuk. Helyszíni nevezés nincs!

KÉRÜNK MINDEN KEDVES RÉSZTVEVŐT, TEKINTETTEL ARRA, HOGY A RAJTINDÍTÁSOK A HOSSZABB TÁVOK ESETÉBEN KORÁBBI IDŐPONTBAN VANNAK A RAJTSZÁMÁTVÉTELT ENNEK MEGFELELŐEN ÜTEMEZZE.

Kérünk Mindenkit, hogy annak érdekében, hogy a rajtszámok átvételét és a nevezési díjak megfizetését mind gördülékenyebbé tegyük, lehetősége szerint a fenti időpontokban legyen kedves a rajtszámokat átvenni és a nevezési díjat befizetni.