Rajtszámcsomag átvétele és a nevezési díj befizetése

7 km-en és félmaratoni egyéni és csapatban indulók figyelem!!!

Az alábbiakban foglaljuk össze a rajtszámcsomagok átvételének, valamint a nevezési díjak befizetésének lehetőségét. Az átvételre a verseny hetében irodánk meghosszabbított nyitva tartásával biztosítunk lehetőséget.

2016. április 18 -22. között hétfőtől péntekig reggel 8:00 h és délután 18.00 h között. Pontos cím: 1037 Budapest, Laborc u 2.

Abban az esetben, ha a megjelölt időpontban a rajtszám csomag nem kerül átvételre, a verseny helyszínén lehetőséget biztosítunk, az erre kijelölt sátorban az alábbiak szerint:

2016. április 23-án szombaton a versenynap teljes ideje alatt, azaz a versenyközpont nyitásától 8.00 – 14.00 óráig

2016. április 24-én vasárnap a versenyközpont nyitásától 7.00 órától. FIGYELEM! A nevezett táv rajtja előtt fél órával a rajtszámok felvételét lezárjuk. Helyszíni nevezés nincs!

7 km -es táv esetében az átvétel lezárása 8.00 órakor
Félmaraton egyéni és csapat esetében az átvétel lezárása 9.15 órakor

KÉRÜNK MINDEN KEDVES RÉSZTVEVŐT, HOGY TEKINTETTEL ARRA, HOGY A RAJTINDÍTÁSOK A HOSSZABB TÁVOK ESETÉBEN KORÁBBI IDŐPONTBAN VANNAK A RAJTSZÁMÁTVÉTELT ENNEK MEGFELELŐEN ÜTEMEZZE.

Tekintettel arra, hogy ebben az évben a 7 km-es táv is időmérésre kerül, kérünk Mindenkit, hogy annak érdekében, hogy a rajtszámok átvételét és a nevezési díjak megfizetését mind gördülékenyebbé tegyük, lehetősége szerint mielőbb legyen kedves a rajtszámokat átvenni és a nevezési díjat befizetni. A nevezési díjak befizetése rajtszámok átvételével egyidejűleg készpénzes fizetéssel lehetséges. A nevezési díj befizetéséről – a befizetéssel egyidejűleg – a versenyzők kérésre számlát állítunk ki.

Egyéb más távok esetében – 500 m, 1000 m, 2016 m, Nordic Walking, 3,5 km rajtszám nem kerül a futókra!

Nagyon köszönjük megértéseteket és együttműködéseteket! 🙂